Push...

Hej,

Nu har jag ätit, ringt till kompisen (Hon sa eftersom att hon var trött idag när hon kom hem, vid 15.20 (Slutade då) och var dööö trött, så behövde hon vila imorgon efter skolan för att orka med Innebandyn på kvällen),
Pluggat och tömmt kattlådor *blää*. Föresten, Jag åt stuvade makaroner och köttfärssås!!!!

Ja, och nu undrar ni säkert, vad ska den där knäppskalen göra nu? Varför berättar hon allt detta onödiga för oss?

Då är mitt svar följande: Knäppskalle kan du vara själv! Ja, varöf? Ja, varför bloggar alla andra? Kasnke för de tycker det är KUL? Eller för att visa upp något:') Eller kanske kombinerat?! JA, till saken (shit majsen) jag ska nu använda mig av min älskade Wacom ritplatta och Photoshop CS 3, tyvärr ej Illustartor. Jag kans e om det blir något vättigt, isf KANSKE du kan få se!

Kram en lätt irriterad Bellzia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0