Hej...

Var några dagar sedan jag bloggade... Menmen, jag har haft en bra helg, vi har slappat, varit på öppet hus och jag har ritat endel:)


Hur har er helg varit?

Gick till 20 över 3 idag UTAN håltimmar!! Börjar 08.00!
Skall lägga upp lite bilder jag redigerat:) Inte Egenfotade men...

Föresten GRATTIS till alla bloggawards vinnare, ett särskilt GRATTIS till Elin på Nevnarien!

Föresten, fick inbjudan till tjejkväll idag, alla tjejerna iklassen skall förhoppnings vis dit!!! Men vi är ju bara 7 st... På lördag är det! Skall sova över, så kanske lite inlägg då, och det glömde jag säga, det är skoldisco på fredag, skall nog fråga killen jag är kär i om han tycker om mig *pinit*


Kram Bellzia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0